نماد سایت فروشگاه اوشن

ویژگی های شیرآلات گروهه

شیرآلات گروهه

GROHE StarLight

سطوحی از مات گرانبها تا براق مانند الماس. در شیرآلات گروهه

شیرآلات گروهه GROHE در دهه‌های گذشته به همان زیبایی ظاهر می‌شوند که روزی که برای اولین بار عاشق آن‌ها شدید. دستور ویژه موفقیت در کیفیت سطح طولانی مدت شرکت گروهه نهفته است:

فناوری GROHE StarLight®.

بهبود مستمر در 75 سال گذشته باعث شده است که فرآیند آبکاری منحصربه‌فرد گروهه برای تولید سطحی مستحکم و بی‌عیب که به عنوان یکی از بهترین پرداخت‌ها در جهان شناخته می‌شود، تصفیه شود. این به لطف کنترل‌های کیفی دقیق و سرمایه‌گذاری مداوم است که یک عمر لذت را به شما می‌دهد.

علاوه بر روکش کروم کلاسیک، GROHE از ماشین آلات پیشرفته برای ارائه پرداخت های با کیفیت استثنایی استفاده می کند. فرآیند رسوب فیزیکی بخار (PVD) تضمین می کند که ترکیب سطح سه برابر سخت تر است و طلای درخشان یا روکش های پیچیده از فولاد ضد زنگ را ارائه می دهد. این سطح علاوه بر سخت‌تر بودن، ده برابر بیشتر در برابر خراش مقاوم است، بنابراین می‌توان آن را برای یک عمر نگه داشت.

در سراسر طیف روکش‌های GROHE، از مات تا براق و در همه انتخاب‌های رنگی، GROHE StarLight® روکشی ماندگار را ارائه می‌دهد. سطح بی عیب و نقص و بادوام به گونه ای طراحی شده است که در برابر کثیفی و خراش بسیار مقاوم باشد و تعمیر و نگهداری را بدون دردسر کند و ظاهری جدید را برای چندین سال تضمین کند.

GROHE SilkMove

نرم ترین هندلینگ برای دقت بدون زحمت و آسایش نهایی برای یک عمر. با شیرآلات گروهه

فقط شیرآلات گروهه GROHE تجربه منحصربه‌فرد GROHE SilkMove® را ارائه می‌کنند. هندلینگ غنی و روان شیر های تک اهرمی گروهه به خوبی کیفیت و برتری برند را بیان می کند. کارتریج GROHE SilkMove® کنترل تدریجی و دقیق جریان آب و دما را ارائه می دهد.

کارتریج قطعه مرکزی هر شیر و محل قرارگیری دیسک های سرامیکی است. آنها از یک آلیاژ سرامیکی اثبات شده در فضا ساخته شده اند، که یکی از روی دیگری با نهایت دقت سر می خورد. سپس سطح آینه‌مانند صیقلی دیسک‌ها برای عملکرد بدون اصطکاک با یک روان‌کننده مخصوص با فناوری تفلون پوشانده می‌شود. دسته اهرمی شیر برای حداکثر استحکام و دوام توسط یک عنصر برنجی جامد به دیسک ها متصل می شود. ضروری است که ماشین کاری و کیفیت این قطعات دقیق از بالاترین استانداردها برخوردار باشد تا عملکردی بی نظیر ارائه دهند.

GROHE یکی از تولیدکنندگان پیشرو شیر آب در جهان و یکی از معدود تولیدکنندگان در سراسر جهان است که کارتریج های پیشرفته خود را تولید می کند. کارتریج‌های گروهه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سال‌ها استفاده را تحمل کنند – برای یک عمر کارکرد بدون نیاز به تعمیر و نگهداری.

شرکت TÜV SÜD آلمان در یک تست استقامتی در مقیاس بزرگ برای شیرهای تک اهرمی، سایش مکانیکی محصولات 9 تولیدکننده مشهور بین المللی را بررسی کرد. از جمله جنبه های آزمایش شده، نیروهای عملیاتی در حرکت اهرم، گشتاور گسست پس از یک دوره استراحت طولانی، دقت عملیاتی و سفتی بود.

نتیجه: GROHE برنده واضح آزمون است.

GROHE EcoJoy

در منابع گرانبها صرفه جویی کنید و از 100% راحتی آب لذت ببرید.

همه شیرآلات گروهه GROHE EcoJoy به طور سیستماتیک برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی طراحی شده اند تا منابع گرانبها حفظ شوند. این محصولات مجهز به فناوری های صرفه جویی در مصرف آب، تجربه کامل آب را بدون نیاز به مصالحه ارائه می دهند. کاهش مصرف آب و انرژی با راحتی و طراحی جذاب همراه است.

آب کمتر. جریان کامل

خروج از نسخه موبایل